Blogia
sevills

1.0.7 version Super Stylist hack patch public

Super Stylist hack devices iphone apple

 

 

Bedømmelser: 4,6 / 5 stjerner sprog: engelsk Køb: Ultimate Super Stylist Pack Udgivelsesdato: 2019-02-04 Bemærk: Jeg har spillet dette spil for allerede jeg tænker en måned, og der er denne mærkelige glitch ... du kan allerede sende mannequins uden skjorte og bare en frakke eller jakke ... Jeg finder dette virkelig underligt, fordi når du har taget billedet uanset hvor du er, jeg ses undertiden folk uden skjorter og bare en jakke. Jeg kan ikke lide dette ... og jeg håber du ikke gjorde det med vilje. Jeg tænker personligt på dette og håber det er en fejl og håber du løser det .... Jeg tror, ​​jeg vil gerne have spillet lidt bedre og ville få den ene stjerne mere. Men derudover har jeg endnu en klage. Jeg ved ikke, om du arbejder på dette, men nogle gange når du laver en handling for et tegn til at tage et billede, vil tasken, hvis du tilføjer en, ikke flytte denne karakter. Det forbliver bare flydende. Og da jeg opdagede dette, måtte jeg vælge den, der ikke var akavet med en flydende taske. Jeg håber du løser disse to fejl, jeg har fundet hidtil, men fra de to klager er spillet ret sjovt! Tak for at lave dette spil, og jeg håber du har en god dag! Farvel! enhed: Apple Ipad Bedømmelse: 9099 stemme.

1.0.7 version super stylist anmeldelser. https://cleanuri.com/aWoVAo 1.0.7 version super stylist 7. 1.0.7 version super stylist nær mig. 1.0.7 version super stylist app. 1.0.7 version Super stilistisk. https://hideuri.com/qJ0DPr 1.0.7 version super stylist 3. 1.0.7 version super stylist værktøj.

0 comentarios